duminică, 10 octombrie 2010

New life...


De prea multe ori avem impresia ca viata noastra e perfecta,ca nimic rau nu se poate intampla si ca globul de cristal in care traiam va ramane la fel...un glob de cristal in care nimic si nimeni nu poate patrunde fara voia noastra.Insa pe masura ce timpul trece el se transforma intr-un material din ce in ce mai fragil,pana se sparge si nu mai ramane nimic in afara de amintirea lui.

Pot spune ca un lucru asemanator mi s-a intamplat si mie.Acum sunt in Cluj,la Facultatea de Drept UBB invatand lucruri care imi plac si care imi ofera o noua perspectiva asupra multor aspecte ale vietii.I HAVE A NEW LIFE.A DIFFERENT ONE!

E destul de greu sa te adaptezi unui alt oras,unui alt mediu,e greu sa te adaptezi la alta viata,cu alti oameni pe care nu-i cunosti deloc,inca.Insa sunt abia la ineput si daca iau lucrurile intr-o maniera optimista (chiar daca nu e stilul meu..) totul o sa fie bine! (sper)

2 comentarii:

yoanna spunea...

Tare mi-ar fi placut sa fim impreuna la aceeasi facultate... Nu ne-ar mai fi fost asa greu sa socializam,nu eram singure... Eu deja mi-am facut cativa prieteni,statul la camin ajuta mult la socializare,iar eu chiar am prins o situatie foarte norocoasa. O sa trecem noi cu bine si peste asta,te astept la Oradea sa ne plimbam impreuna prin locuri inedite :*

yoanna spunea...

A new life it's a new chance to a better world

Trimiteți un comentariu