marți, 29 martie 2011

20


Da.Ieri a fost ziua mea si am implinit 20 de ani.E mult?E putin?Nu stiu exact...Totul depinde de cum privesti lucrurile.Mi se pare mult cand ma gandesc la faptul ca timpul curge prea repede...mult prea repede.Mi se pare putin atunci cand simt ca am foarte multe lucruri de facut,locuri minunate de vazut,oameni noi de intalnit.

Azi, la 20 de ani nu ma simt cu nimic mai diferita decat acum cateva zile cand aveam 19.Cand o sa-i constientizez cu adevarat?Poate maine,poate peste o luna,sau poate dupa ce au trecut...

1 comentarii:

yoanna spunea...

La Multi Ani inca odata!! Crede-ma ca e mai bine sa nu-i constientizezi niciodata, e mult mai bine sa ii simti tot timpul cu tine. Oricum, anii sunt doar ceva relativ,fiindca ce conteaza cu adevarat este cum te simti si cum esti tu ca om indiferent de varsta... :*

Trimiteți un comentariu